dinsdag 2 juli 2013

Dagelijks bloggen


Welkom terug, vanaf nu zullen jullie hier (bijna) elke dag een post kunnen lezen. Over nagels, nail art en ook onderwerpen die niets met nagels te maken hebben. Wil je weten wat je te wachten staat?  Lees dan snel verder...





Mijn blog is gestart op 5 maart, vanaf deze datum zijn er niet zo veel artikelen verschenen op mijn blog, dit komt door drukte met school, stage, werk, dansles geven en dan nog dingetjes die er tussen door kwamen. Nog steeds vind/vond ik bloggen erg leuk en dus besloot ik om de vakantie als een soort van 'nieuwe start' te gebruiken. Een nieuwe start om vollop aan mijn blog te werken, want hier is dan alle tijd voor. Zo kan ik goed de smaak te pakken krijgen en mijn blog verbeteren.

Wat komt er allemaal nieuw op Justnailpolishes? Nou er komen artikelen die eens per de zoveel tijd terug komen. Een daarvan hebben jullie al gezien samen met Dailynailsart. We maken eens per maand een nail art in een bepaald thema en bekijken dan de resulaten met elkaar in een blogpost. Hieronder een rijtje waarvan ik al zeker weet welke artikelen zullen verschijnen deze vakantie:
- Dailynailsart VS Justnailpolishes
- How to?

- Hot or not?
- DIY

Dan heb je nog verschillende artikelen als shoplogs, swatches etc. Deze komen niet eens in de zoveel tijd terug, omdat het er natuurlijk aan ligt of je nieuwe nagellakjes hebt gekocht en of je veel hebt gekocht!

Ik zit er aan te denken om nog een nieuw design aan Justnailpolishes te geven. Hier beloof ik nog niks over, maar het zit wel in mijn hoofd :)

Ik hoop jullie terug te zien en van jullie te horen! Hebben jullie nog tips of wil je ergens wat meer over weten zet het in een reactie en ik kijk wat ik kan doen!

Liefs Justnailpolishes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten