donderdag 25 juli 2013

Swatch Golden Rose 126 / Essence 147 Miss Universe

 

Vandaag heb ik de swatches van de gewonnen lakjes. Golden Rose nummer 126 en Essence 147 Miss Universe. Wil je weten hoe de kleuren uitpakken? Kijk snel mee :)
Ik heb nog nooit een lakje gehad van Golden Rose. Toen ik met swatchen begon was ik erg benieuwd wat ik van het lakje zou vinden. Erg leuk om lakjes te swatchen die je nog niet hebt qua merk of type. Essence daar had ik wel al lakjes van, maar wel van de oude variant. Zo in de nieuwe verpakking heb ik ze nog niet eerder gehad.
 
Dit zijn beiden lakjes met 1 laagje lak.
 
Dit zijn beide lakjes met 2 laagjes lak.

Ik ben erg tevreden over de kleuren! Paars daar houd ik niet heel erg van, maar ik vind deze echt heel erg mooi! De blauwe vind ik echt prachtig met de subtiele glitters erin. Deze lak ga ik nog vaak dragen in het najaar!


Dit is Essence 147 Miss Universe. Het kwastje vind ik vrij dik om te lakken. Ik heb zelf niet zo'n brede nagels dus dan zou nog wel eens een probleem kunnen worden :(
 

Dit is Golden Rose 126. Dit kwastje is juist weer vrij dun en klein. Het lakt niet ideaal, maar voor kleine nagelbedden is het niet verkeerd.
 
Ik ben erg tevreden met deze lakjes en jullie zien ze vast nog wel eens terug in een nail art!
 
Wat vinden jullie van deze lakjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten