woensdag 3 juli 2013

Essence gel pakket


Essence komt nu met iets gaafs! Een echte budget tip en op het moment echt een trend. Jullie hebben dit vast al wel op meerdere blogs gelezen dus ik zal het kort houden. 
In september zal deze collectie te koop zijn bij de kruidvat en de trekpleister. Er zijn verschillende sets te koop, een voor verschillende kleuren te verwerken en een voor french manicure. Nadat er de laatste tijd van veel verschillende merken kleine gelpakketjes op de markt kwamen (voor een hogere prijs) kon essence natuurlijk niet achterblijvend!

Ikzelf ben erg benieuwd naar deze collectie. Zelf wilde ik ook een gelset kopen, maar de prijs weerhield me hiervan. Nu hoop ik dus echt dat dit pakket het goed gaat doen, want dan is het echt een aanrader gezien de prijs en de verkooppunten. Ik zit er wel aan te denken om dan misschien echte kleurgel te kopen, omdat ik die dikking mooi vind, maar misschien kun je dat met de set ook creƫren!

Helaas moeten we er dus nog even op wachten, maar ik ben echt super benieuwd

Ben jij ook zo benieuwd naar de set?

1 opmerking: