woensdag 10 juli 2013

Teen nail art inspiratie

 
Het is nu toch echt eindelijk zomer, tijd voor leuke nail art voor op je teen nagels! Ga jij vaak alleen maar voor een kleurtje of liever voor een uitbundige nail art? Hier een aantal leuke inspiratie foto's voor teen nail arts. Lees en kijk je mee?


Zelf houd ik van alleen een kleurtje op mijn teen nagels, maar ook van een mooie nail art. Ik ben zelf niet zo heel goed in het maken van nail art op mijn teen nagels. French manicure maak ik meestal met een rhinestone erbij of met een stempel. Soms een kleurtje met stickertjes of gewoon een kleurtje. Verder ben ik nog niet gekomen. Ik wil deze zomer wel meer gaan oefenen met nail art op de teen nagels, want ik vind het zo gaaf eruit zien!
 
Maar nu gaan we verder met de foto's, kijk je mee?
 
 
 
 
 
Zo dat waren een aantal inspiratie foto's. Welke zou jij wel willen dragen? En houd jij meer van een kleurtje of echt van een hele nail art erop? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten