zondag 14 juli 2013

Vraag aan jullie!

 
Vandaag heb ik een klein artikeltje voor jullie. Ik vraag aan jullie: Wat willen jullie meer zien op mijn blog? Wat vinden jullie leuk om te lezen? Hebben jullie nog tips? Lees mee en laat je mening horen!

Soms denk ik echt 'waar' zal ik nu eens over gaan bloggen? Dan ben ik even inspiratieloos.. Dat is zo lastig, als je niet weet waarover je bloggen gaat. Soms ga ik dan van die artikelen maken waar je eigenlijk niks aan hebt, daarom heb ik besloten om in het weekend geen artikel meer te doen als ik daar geen tijd/inspiratie voor heb. Heb ik hier wel tijd voor en heb ik ook zin en inspiratie om nog meer artikelen te schrijven dan zullen er artikelen online komen :) Verder in de week komen de artikelen gewoon online!

Maar dan nu de vraag: Wat zien jullie graag op mijn blog voor een artikelen? Ben je een mede blogger en lijkt het je leuk om een artikel samen te doen laat het weten in een reactie dan kunnen we kijken of we misschien eens in de zoveel tijd samen een artikel kunnen plaatsen :)

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, laat je horen!

Justnailpolishes
 
 

1 opmerking: