zondag 7 juli 2013

Studs nail art

 
Vandaag heb ik weer een nail art voor jullie. Deze heb ik een tijdje geleden gemaakt en dit was het laatste moment voordat ik 2 nagels brak. Lezen jullie mee hoe je deze nail art kunt maken?
 

 Studs zijn helemaal in op het moment. Je ziet ze overal op terug, schoenen, jassen, tassen, assesoires en ja ook op de nagels. Al een tijdje was ik op zoek naar studs voor op de nagels. Ik heb Ebay afgezocht en dacht een geweldig koopje te hebben gevonden, maar ja je raad het al die verzonden het niet naar Nederland. Toen heb ik maar gewoon afgewacht tot ik het geweldige bericht zag dat de Action studs verkocht. Deze zijn dan tenslotte niet voor de nagels, maar voor ergens op te smelten. Ze kunnen wel op de nagels!

Dit heb je nodig voor deze nail art:

 
Nodig?
1. Basecoat
2. Topcoat
3. Kleurlak naar keuze
4. Dottingtool
5. Studs (kleinste formaat)
 
1. Lak je nagels eerst met een basecoat, ter bescherming
2. Lak je nagels met het lakje naar keus tot het goed dekkend is. Het lakje dat ik heb gebruikt is: NYC 320 Blue Sky.
3. Wanneer het gekleurde lakje droog is doe je een topcoat op. Je kunt hier elke topcoat voor gebruiken, maar ook nagellijm is goed.
4. Doop je dottintool in de natte topcoat om vervolgens een stud op te pakken en leg deze op de gewenste plek op je nagels.
5. Zijn je nagels helemaal naar wens? Lak dan nog een laagje topcoat en klaar is je nail art!
 
Het is een gemakkelijke nail art, maar een nail art hoeft niet altijd moeilijk te zijn voor een hartstikke leuk resultaat! Deze studs zullen niet bij iedereen even goed passen, omdat ze vrij groot zijn. Bij mij staken ze een klein beetje uit aan de zijkanten, doordat de stud niet meebuigt met de ronding van je nagel. Het is dus een leuk alternatief voor de nail art studs om toch een nail art te kunnen maken met studs :)
 
Vind jij de uitleg zo fijn of zie je het graag anders? Vertel het mij in een reactie! En zou jij deze nail art namaken?


Liefs Justnailpolishes
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten