zondag 18 augustus 2013

Hoe ik mijn nail art spullen opberg op dit moment!


Vandaag een artikel over hoe ik mijn nail art spulletjes opberg. Het kan op vele manieren en ik heb ook al veel manieren geprobeerd. Nail art gerei is geen makkelijk spul om op te bergen. Kijk je mee voor een aantal voorbeelden en hoe ik mijn spulletjes opberg?


Ik heb mijn nail art spulletjes al eens in een wijnkist opgeborgen en ook op verschillende manieren in dit ladekastje. Laatst heb ik het helemaal nieuw ingedeeld en wat je dadelijk ziet is het resultaat. Het ladekastje heeft 4 lades. Hier zit van alles in qua nail art. Denk aan steentjes, stickertjes, folie, stempels, plates, striping tape, waterdecals etc. etc.

Dit is het eerste laatje, hierin vind je glitters en steentjes, bloemetjes, knutselglitters/plaatjes, caviar balletjes die niet in een potje zitten etc.

In laatje 2 vind je mijn nagellijm, nailpatches van Max, gesneden fimo en staafjes, nog een aantal steentjes en pareltjes, nieuwe stempels en schraper.

In het 3e laatje liggen al mijn stickertjes, waterdecals en nog wat steentjes en parels die op een velletje zitten. Ook ligt hier nog wat folie en striping tape. Er liggen ook nog wat losse glitter achtige dingen van Essence, hier had ik geen losse potjes meer voor en vond ik zo netjes liggen. :)

Het onderste laatje bestaat uit stempels, schrapers, plates, platehouder, pallet, sponsje. Deze lade zit onderaan zodat de plates niet zo snel verschuiven. 

Mijn dottingtools staan in een pennenbakje samen met vijlen en removerpennen. De stripers liggen in een groen mandje en de overige caviar potjes staan bij mijn topcoats, aangezien daar nog ruimte was hihi. Mijn stempellakken staan ook weer in een los IKEA bakje.


Hebben jullie al een fijne manier gevonden op je nail art op te bergen?




2 opmerkingen:

  1. waaw zo lekker veel! en netjes opgeborgen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor even dan hihi, wanneer ik weer mijn nagels gedaan heb is het een zooitje op mijn werktafeltje haha

      Verwijderen