zaterdag 17 augustus 2013

Hot or Not #3 Caviar


Vandaag heb ik weer een Hot or Not voor jullie. Iedere keer bekijken we hier wat anders en geef ik mijn mening over die trend. Deze keer bespreken we de caviar trend. Kijk je mee naar de voorbeelden?


De caviar trend is nu wat minder populair aan het worden onder de nail arters, maar het is nog steeds een leuk effect en er ontstaan vele varianten uit dit product! Je kunt er veel verschillende kanten mee op en deze laat ik jullie nu zien!





Erg leuke voorbeelden zitten hierbij, al zeg ik het zelf :). Veel zie je dat de nagel helemaal vol zit met de balletjes, maar ik vind het met patroontjes erin enzo stukken leuker! Ik moet eerlijk zeggen dat ik een heleboel caviaar setjes heb en ze nog nooit op heb gedaan op een hele nagel. Ik heb wel eens wat balletjes in een nail art verwerkt, maar niet zoals hierboven. Dat komt omdat ik het op wil doen wanneer ik zeker weet dat ik lang mijn nagellak op mag hebben, omdat ik het zonde vind als het er na een paar dagen al af moet.

Wat vinden jullie van deze trend? Dragen jullie het wel eens op de nagels?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten