vrijdag 9 augustus 2013

Shoplog euro winkeltje


Laatst was ik gezellig winkelen en dacht ik een schoenenwinkel binnen te lopen, althans dat was het altijd geweest. Toen ik echter binnen stond bleek het een soort euro winkeltje te zijn met allerlei frutsels. Ik hoopte dat ze veel nail art hadden, dat viel helaas wel tegen. :( Kijk je mee wat ik gekocht heb?



Eerst kwam ik bij de opbergdoosjes, deze zag ik al liggen maar besloot ze toch niet te kopen en liep dus verder naar de knutselspullen. Daar kwam ik bij deze prachtige glitters in ook nog eens hele fijne doosjes!

Er waren aardig wat verschillende kleuren glitters, maar ik mocht er van mezelf maar 3 meenemen. De potjes kostten geloof ik 80 cent, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

 
Erg mooie glitters zoals je ziet. :) Wanneer ik hier een nail art mee heb gemaakt zal ik vermelden dat het met deze glitters is. De potjes zijn vrij groot en de glitters zijn van een goed formaat!
 
Nu de opbergdoosjes. Deze was ik eerder voorbij gelopen, maar later bedacht ik me hoe ontzettend handig ze zouden kunnen zijn voor nail art producten die je in losse zakjes hebt. Denk aan de nail art glitters van essence.
 
De doosjes hebben 5 vakjes die je allemaal op elkaar kunt draaien. Zoals je in de bovenste foto kun je zien dat ik al een buisje heb opgevuld en de andere is met 1 vakje gevuld. Hieronder nog een foto van een leeg opbergdoosje:
 

 
Ik ben echt heel erg blij met dit doosje en ze kostten 1.25 per buisje. Ik weet nu waar ik ze aan kan komen als ik weer losse nail art heb! Er waren nog meerdere formaten te koop in de winkel.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten