maandag 12 augustus 2013

DIY Ipod oplader

 
Washi tape is op dit moment erg populair en je kunt er ook zo ontzettend veel leuke dingen mee pimpen! Ik ben fan jij ook?  Lees je mee voor het stappenplan van deze simpele DIY?
 
 
Ik wist dat ze het bij de Wibra hadden, maar was al lang niet meer in dat dorp geweest waar die hier in de buurt zit. Ik had het eigenlijk niet echt nodig, maar wilde het gewoon hebben en verzamelen. Toen ik dus in de winkel was kon ik moeilijk kiezen en heb ik met moeite 2 pakjes van 3 rolletjes meegenomen, met de zekerheid dat ik de volgende keer toch wel meer koop haha.
 
Nu het stappenplan:
- Kies de rolletjes washi tape die je wilt gaan gebruiken en leg ze eventueel in de volgorde die je wenst. (Dit kan met alle soorten washi tape)
- Begin met opplakken, let er op dat de eerste tape goed op het randje zit en niet erover.
- Plak zo de lader vol tot waar je wilt. Druk de tape op de randjes goed aan
- Plak de laatste zo smal of breed als je wilt, deze moet je later nog afknippen.
- Knip het laatste stukje uitstekende tape netjes af en druk het goed aan.
- Wanneer je de uiteindes van de tape stukjes op het schuine gedeelte hebt geplakt raad ik je aan op wat doorzichtige plakband erover te plakken zodat dat niet los gaat.
 

 
Ik hoop dat jullie dit een leuke DIY vinden en vind het leuk als je jouw creatie naar mij stuurt!


1 opmerking:

  1. Super idee! Zojuist een goedkope oplader besteld op www.opladers.nu om het ook eens te doen, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen