maandag 26 augustus 2013

Spam je blog #3

 
Vandaag weer een Spam je blog artikel. Zo kunnen jullie weer lekker spammen voor jullie eigen social media of blogs. Dus grijp die kans! Op elk blog dat reageert kom ik een kijkje nemen, ik vind het erg leuk om nieuwe blogs te ontdekken en het is ook een mooie manier om je blog te promoten!
 




Als beginnend blog is het natuurlijk belangrijk om te zorgen dat mensen weten dat je blog bestaat, dit is daar een goede manier voor! Zelf spam ik ook regelmatig mee op andere Spam je blog artikelen van andere bloggers.

Veel Spammen dus en ik neem bij jullie allemaal een kijkje :)

2 opmerkingen:

  1. www.dailynailsart.blogspot.nl
    Dagelijks artikel online dat te maken heeft met nagels ed.

    Neem ook een kijkje op mn instagram en twitter @Dailynailsart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zo kan ik weer nieuwe blogs ontdekken! Mijn blog gaat voornamelijk over beauty, maar ook fashion en lifestyle komen op www.xSunkissed.nl . Ik heb nu ook een winactie dat als je de Facebookpagina liked je kans maakt op een krulset! https://www.facebook.com/xSunkissed

    BeantwoordenVerwijderen