donderdag 8 augustus 2013

Fimocanes opbergen


Fimocanes zijn niet onbekend in de nail art wereld. Het is altijd lastig om ze op te bergen vind ik persoonlijk. Zo heb ik al verschillende manieren geprobeerd.. Lees/kijk je mee hoe ik ze nu opberg?



Eerder heb ik al geprobeerd ze in een zakje te doen die vrij groot was. Hierdoor gingen ze allemaal door elkaar en kon je de goede fimocane die je wilde gebruiken moeilijk vinden. Daarna wilde ik ze sorteren door in een ladekastje met karton vakjes te maken. Dit wilde niet lukken doordat de vakjes niet bleven zitten. Daarna was mijn oplossing ze achterin het ladekastje op te stapelen en daar tegenaan een doosje met nail art two way pennen. Dit was stevig en bleef ongeveer op zijn plek liggen.. Helaas ging dat ook aan het schuiven en lagen de fimo staafjes door heel het laatje. Beetje jammer..

Nu mijn nieuwe (oude) manier van opbergen:


Dit is een vrij dun zakje waar ze dus allemaal dezelfde richting op kunnen liggen en je dus ook aan de zijkanten precies kunt zien welke waar ligt. Ideaal als je het mij vraagt. :)


Dit is nog even een foto zodat je ziet hoe het er vanaf de zijkanten uitziet. Dit zijn mijn 101 fimo staafjes en er is nog genoeg ruimte voor meer mocht dat ooit nodig zijn!

Vind jij het ook lastig je fimocanes op te bergen of heb jij de ideale manier al gevonden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten