vrijdag 5 juli 2013

Hot or Not #1 Velvet nails


Dit is een van de nieuwe terugkomende artikelen. Hot or Not vraagt naar jullie mening over bepaalde nageltrends. Wil jij je mening laten horen? Of wil je wat lezen over een bepaalde trend? Lees en kijk snel verder...


Deze keer gaat de Hot or Not over velvet nails, je hebt er vast al wel eens over gelezen of gehoord, je hebt je bij jezelf eens gemaakt of op welke manier dan ook.

Velvet nails zijn aaibare nagels, doordat je er een soort van 'haartjes' overheen strooit. Het zorgt ervoor dat er een soort stofje op je nagel komt wat lekker zacht aanvoelt. Er zijn leuke versies van nail art mee te maken kijk je mee naar de volgende voorbeelden?







Ik vind velvet nail art echt een super leuke trend. Je kunt er veel verschillende kanten mee op gaan, chique zwart, speels met allemaal kleuren of in de vorm van Elmo of de afbeelding daarboven. De nail art met de poedels vind ik zo ontzettend gaaf, die zou ik graag zelf eens op mijn nagels dragen.

Velvet powder wil ik al een hele tijd bestellen, maar op de een of andere manier stel ik het steeds uit. Misschien dat ik het gewoon maar eens moet doen... Want I Like!!

Wat vind jij van deze trend? Hot or Not?


3 opmerkingen:

  1. Ik vind de trend echt best wel tof! Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vind het er leuk uitzien! Vooral de laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe trend! Ik denk wel dat het moeilijk moet zijn om het echt goed te doen. ik kijk alleszins al uit naar je post als je het uitgeprobeerd hebt! :)

    Liefs,
    Marlies (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hot ! Ik vind het er super leuk en speciaal uitzien :)

    BeantwoordenVerwijderen