dinsdag 9 juli 2013

Spam je blog


Normaal mag het natuurlijk niet spammen op dit blog. Maar vandaag is het toegestaan. Dit artikel komt regelmatig terug op mijn blog. Leef je uit en post hier je blog en social media. Ik zal een kijkje nemen op je social media en misschien ga ik je wel volgen :)
Spammen is voor een beginnend blog erg belangrijk, zo krijg je wat bekendheid waardoor er dus steeds meer lezers een kijkje komen nemen op je blog. Mijn blog is ook steeds meer aan het groeien en dat is erg leuk om te zien. Ik had een tijdje niet meer gekeken en ineens een stuk of 18 reacties. Hey I like!

Ik doe niet altijd mee met spam-artikelen op andere blogs, maar af en toe doe ik dat wel eens, omdat het natuurlijk goed is om de link te delen!


Spammen jullie wel eens op spam-artikelen?





Liefs Justnailpolishes


2 opmerkingen:

  1. Aah tof! Mijn blog is http://www.suzanneenzo.blogspot.com/, een blog boordevol fashion, beauty en alle dingen die ik leuk vind! Ik zou het supertof vinden als je een kijkje zou nemen. Je kunt mee ook al volgen op Bloglovin' ;).
    Liefs, Suzanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk.

    www.beautyforgirls.nl
    Een beautyblogger met passie voor make-up.

    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen