donderdag 4 juli 2013

Dailynailsart VS Justnailpolishes #2


Jaja, het is weer zover! Het maandelijkse artikel met Dailynailsart. Dit keer in het thema strand en daarbij hoort natuurlijk de zee. Ben je benieuwd naar wat Daphne en ik hebben gemaakt? Kijk dan snel verder...
Dit keer koos ik een thema en ik vond strand wel een leuk thema. Past bij de tijd van het jaar, al laat het weer niet echt van zich zien, maarja. Bij het strand hoort ook de zee! Bij dit thema denk ik aan strand, zee, zon, sandaaltjes en warmte! Laten we nu maar hopen dat het deze zomer nog echt een zomer word waarbij je aan het strand kan liggen en in de zee kan zwemmen :)

Zie hier de nail art van Dailynailsart:

'Strand dat is wat Kim zei voor het thema deze maand. Tja wat denk ik bij strand: zon, zonsondergang,  lekker varen, onbewoond eiland. De gedachten bleven komen. En uiteindelijk heb ik bijna al deze gedachten gebruikt voor m'n nailart.  Na een aantal mislukte pogingen was dit dan uiteindelijk het resultaat. '

 
 
 
Een erg leuke nail art als je het mij vraagt! Niet super felle kleuren maar toch lekker gekleurd. En wat past er nou beter bij de zomer als de prachtige zonsondergangen op het strand of vanaf de zee met palmbomen in het zicht? Juist zeg jij het maar! Niets. Wel done Daphne! Neem je ook een kijkje op het blog van Daphne? Klik hier op de link: http://www.dailynailsart.blogspot.nl/
 
 
En dan nu mijn nail art! Ik heb mijn nail art niet helemaal zelf bedacht, maar er wel een eigen touch aan gegeven. Ik had een nail art gezien op een blog die ik zo prachtig vond en die wilde ik maken. Onder aan dit artikel zal ik de link plaatsen naar dat blog! Op de manier zoals die blogster het had gemaakt werkte het voor mij niet en ik ben al snel op mijn eigen manier de nail art gaan maken. Deze nail art is geinspireerd door de prachtige onderwaterwereld!   Ik ben tevreden over het resultaat en baal dat het er na 2 dagen alweer af moest door werk :(
 
 
 
Dit is de nail art geworden, wat vinden jullie? Welke zouden jullie het liefste dragen?
 
 
 
 
 
 
Blog geinspireerde nail art: http://lamoonnails.wordpress.com/

 





5 opmerkingen:

  1. Die palmboompjes! Geweldig :) Heb het ooit zelf geprobeerd, maar was niet echt een topper...
    Leuke site heb je, ik kende hem nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou de palmboompjes het snelst dragen, maar ik vind die van jou ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wahhhaaa ik zat net heel dom naar mijn scherm te kijken, en dacht huh waar is mijn reactie gebleven? Maar dat was natuurlijk bij Daphne. Lekker!
    Ik vind ze allebei super goed gelukt. En zou ze zeker dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha slimslim, we zullen maar zeggen dat het van de warmte komt (a')

      Verwijderen
  4. Ik vind deze eerste erg mooi.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen