donderdag 11 juli 2013

Review Holo bornprettystore

 
Een tijdje terug zagen jullie op mijn blog al over de winactie die op dat moment liep op www.bornprettystore.com. Ik zag het wel zitten en deed mee. Raad eens ik zat erbij!! Twee weekjes geleden ontving ik dan eindelijk na een paar weken mijn prachtige holografische lak. En wat is ie moooi!


Ik had gekozen voor de kleur #10, dit is een blauwe holografische lak. Laatst wilde ik deze lak zo graag swatchen, maar toen was er geen zon.. Dan is het natuurlijk zonde. Ik heb foto's gemaakt met 1 laagje en een met 2 laagjes. Een in de zon en een in de schaduw. Kijken jullie mee?
 
 
Op deze foto zijn mijn nagels gelakt met 1 dun laagje. Deze foto is in schaduw gemaakt. De lak dekt in laagje nog niet genoeg. Je ziet de nagel er nog doorheen. Ik weet dat de foto op de kop is hihi, maar ik had de foto gedraaid en dit doet blogger steeds automatisch op de een of andere manier. Beetje gek haha.
 
 
Dit is het tweede laagje op de nagels, deze is ook weer dun aangebracht. Je zou eventueel nog een derde laagje aan kunnen brengen om het nog meer dekkend te maken. Ik vind het zo mooi en het lijkt alsof het nog een laagje nodig heeft, maar dat is niet zo. (Komt door de schaduw).
 
 
Deze foto is gemaakt in de zon. Je ziet de prachtige holografische glittering op deze niet foto niet zo mooi als die in het echt is. De lak is echt prachtig in de zon! Ik hou echt heel erg van holografische lakken het liefst in alle kleuren van de regenboog. Je kunt er heel simpel al iets heel moois mee maken. Denk aan een simpele stempel of sticker erbij. Of een waterdecal!
 
Naam: Born Pretty Holografische Holo Glitter Nagellak Varnish Hologram Effect 10 #
Merk: Born Pretty Store.
Kleur: Blauw - holografisch.
Hoeveelheid: 6 ml.
Dekking: Twee dunne laagjes.
Kwastje: Het kwastje vind ik minder fijn, het is wat breed en er staan wat haren in de war.
Droogtijd: Erg snel
Cijfer: 9 - Ik vind deze lak erg mooi in de zon en het ziet er meteen erg mooi uit. De droogtijd is snel en de lak dekt in 2 dunne laagjes. De glittering is erg mooi.
 
Wat vinden jullie van deze lak? Zouden jullie deze kopen?

 
 
 

1 opmerking: