dinsdag 23 juli 2013

Gewonnen winactie


Laatst heb ik een winactie op het blog van Salonmoniq een winactie gewonnen. In dit artikel zie je wat ik heb gewonnen en wat ik er van vind :)

Oh oh , wat was ik blij toen ik een berichtje kreeg met de melding dat ik had gewonnen! Ik doe best vaak mee met winacties, maar meestal loopt het op niks uit. Win ik net niet met de fruitmachine bijvoorbeeld hihi.

Maar nu was het moment daar haha ik had iets gewonnen! Hartstikke leuk. Wat zit er allemaal in het pakketje?
- Mini stempelsetje (schraper, stempel, plaatje, lakje)
- Catrice caviar
- Strikjes oorbellen
- Essence lakje
- Golden rose lakje


Ik ben erg blij met de spulletjes! De oorbellen weet ik niet of ik die ga dragen, want ze zijn niet helemaal in mijn stijl, maar misschien dat ik ze ooit eens in doe :)

Neem ook een kijkje op het blog van www.salonmoniq.nl

En wat vinden jullie van het pakketje?

2 opmerkingen: