woensdag 17 juli 2013

Winactie By Christiana



Voor vandaag een klein artikel die ik jullie niet wil ontzien! Wil je weten waar het over gaat lees dan maar snel verder :)

Op facebook zag ik een status voorbij komen met een hele gave winactie, deze winactie was van het blog ByChristiana. Dit blog kende ik nog niet en de schrijfster van het blog ook niet. Ik raad je toch aan om het blog te gaan volgen als je van beauty en interieur houd, want het is echt een leuk blog! Niet te druk in design, maar wel heel gezellig.

Ik ben benieuwd naar de vele artikelen die nog komen gaan en ga met plezier de artikelen lezen die online komen. Maar nu wat anders natuurlijk de winactie :)

Christiana geeft een hele set nagellakken weg van China Glaze! Om precies te zijn de Electropop collectie en ooooh wat is die collectie prachtig. Wil je meedoen? Onder aan dit artikel zet ik de link neer en dan kom je op de pagina van de winactie terecht. Daar zie je wat je allemaal moet doen om kans te maken op die prachtige prijs!

http://www.bychristiana.nl/beauty/win-de-complete-china-glaze-electro-pop-nagellak-collectie/

Ik wens jullie allemaal veel succes als jullie meedoen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten