maandag 22 juli 2013

Nagellak Tag - Juli 2013

Vandaag heb ik een Nagellak Tag voor jullie. Wel vaker zie ik Tags voorbij komen en nu dacht ik laat ik dat ook eens doen! Lees je mee welke kleur mijn favo is? En of ik wel altijd een basecoat gebruik?



Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash? Dit moest ik even spieken en dit is van toen ik het laatst geteld heb een tijdje geleden. 174 topcoats en kleurlakjes. Nu zijn het er wel meer, want heb nog wat gewonnen en gekocht :)

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Moeilijke vraag.. Ik denk Essence, want hier heb ik ook veel topcoats van en veel lakjes van de oude collectie.

Wat is de meest voorkomende kleur?Roze, die kleur is nou eenmaal altijd mooi op nagels!

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?Ja, helaas wel. De sand lakjes ontbreken en ik denk nog wel meer finishes, maar dat zou ik nu zo niet weten haha.

Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!Dat is heel verschillend. Ligt aan de nail art die ik wil maken en in welke bui ik ben.


Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?Bij mijn ingedroogde OPI crackle lak. Vind en zo ontzettend jammer dat deze lak in nog geen 2 jaar helemaal is ingedroogd terwijl ik nooit zo'n dure lak gekocht had.. Hier baal ik erg van. :(

Gebruik je base- en topcoat?Ja, basecoat gebruik ik altijd en topcoat niet altijd. Ligt eraan of ik haast heb.

Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?Ik vind beiden erg leuk. Stempelen lukt mij niet altijd, maar uit de losse hand ook niet. Ik vind dat je met beiden leuke effecten kunt maken en het ligt eraan wat ik in mijn hoofd heb om te maken en waar ik zin in heb om te gebruiken!


Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?Meestal van een crème finish, want daar kun je meer op qua nail art. En wil je er glitters op dan kunnen die er met een topcoat zomaar op. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd erg van de glitter/holo lakjes ben. Crème lakjes met glitters erin vind ik ook tof!

Voel je je kaal zonder nagellak?Wel als ik niet hoef te werken en toch geen nagellak op heb. (Daar mag ik geen nagellak op).

Welke nagellak draag je op dit moment?Helaas geen, nog een werkdagje en dan twee weekjes weer lekker nagels lakken! yes :)

Hebben jullie deze tag al eens gedaan of gaan jullie deze nog doen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten