zondag 4 augustus 2013

Dailynailsart VS Justnailpolishes #3

Vandaag weer een Dailynailsart VS Justnailpolishes voor jullie. In het thema navy/marine gekozen door Daphne! Erg leuk thema als je het mij vraagt en al helemaal in de zomer. Ben je benieuwd naar onze nail art creaties? Lees/kijk snel verder..




We beginnen met de nail art van Daphne: 
'Navey nails...dat was het thema voor vandaag. Ik had zo een leuk ontwerp gezien, maar helaas deze mislukte iedere keer weer.Dus uiteindelijk kwam ik op een simpele navey nailart uit.'

Een erg leuke nail art als je het mij vraagt! Daphne dacht dus hetzelfde over de kleuren hihi. Ik vind de nagels van de wijsvinger en ringvinger erg leuk, de strepen en dat goud. Leuk gemaakt!

Dan nu mijn nail art:
Marine stijl. Dan denk ik aan rood, blauw, goud, wit, strepen, ankers, touw etc. Erg leuke nail arts kom je tegen wanneer je op google en youtube rondkijkt! Ik heb wat rondgekeken en inspiratie opgedaan. Helaas kreeg ik ongeveer een dag terug pas in de gaten dat het al bijna 4 augustus was en dat betekend dat de nail art dan online komt.. Helaas moest ik die ochtend werken en dus mijn nagels kortwieken :( Ook na het proberen van een aantal nail arts in het thema wilde het niet lukken. Het is niet mijn dag denk ik.. Ik ben dan ook niet echt tevreden met het resultaat van mijn nail art. Helaas.

Uiteindelijk ben ik gegaan voor een blauwe basis met daarop witte strepen. Ook zit er op elke nagel behalve de accent-nagel een rood hartje. Dit vond ik er wel leuk uitzien. De accent-nagel is ook blauw gelakt met een dun laagje goud erover voor toch wat meer kleur! Ik hoop dat jullie ondanks het niet helemaal gelukt is toch een leuke nail art vinden..

Waar denken jullie aan bij deze stijl? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten