maandag 2 september 2013

Shoplog nieuwe Essence producten


Vandaag heb ik een kleine shoplog voor jullie! Ik heb wat dingetjes gekocht en laat hier even zien wat en hoe duur het was. Het wordt helaas geen groot artikel komt het een kleine shoplog is. Lees en kijk je mee?

Ik liep naar de Kruidvat en bedacht me dat de nieuwe producten er wel eens konden zijn :) Daar aangekomen stonden ze dan in het rek te wachten op een baasje hihi. Ik nam mijzelf voor om alleen het velvet poeder te kopen gewoon om te proberen. Helaas niet mijn favoriete kleur, maar we doen het ermee! Ik wilde het gewoon graag proberen.

Het velvet poeder is een bordeaux rode kleur en zit in een klein potje met een schud dekseltje, zodat je niet te veel knoeit. Als ik eerlijk ben lijkt dit mij echt niet handig, omdat je op deze manier niet je nagel in het potje kunt dopen. Maar ik ga het binnenkort uitproberen en vertel jullie hoe ik het vond werken!

Toen ik naar de kassa wilde lopen, bedacht ik mij dat de Sand lakjes er ook wel eens konden staan. Blij was ik toen ik ze zag staan! Wilde ze al een poos hebben, maar was steeds niet in Duitsland geweest voor de P2 versie. Dit was een mooie vervanger, al ben ik nog steeds nieuwsgierig naar die van P2.


Binnenkort zijn de swatches van deze mooie lakjes te zien hier op mijn blog! Van het velvet komt ook nog een review aan!

De lakjes kostten 1.69 euro en het velvet kost 1.99 euro.

Wat vindt jij van deze aankoopjes? Heb jij al een aantal nieuwe producten gescoord? 



1 opmerking:

  1. Ik heb ook die sand effect lakjes van Essence en ik vind ze heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen