vrijdag 20 september 2013

Shoplog: Kruidvat, Big Bazar, Action


Vandaag heb ik een vrij grote shoplog voor jullie! Ik had een aantal lakjes die ik met het nagelfestival wilde kopen en er kwamen nog wat lakjes meer op mijn pad :) Lees mee welke lakjes het zijn..

In totaal heb ik deze week deze 11 lakjes verzameld, aardig veel als je het mij vraagt. Gelukkig wel allemaal met korting. Voorlopig mag ik nu geen lakjes kopen van mijzelf haha. Nu kan ik weer even vooruit!


v.l.n.r: Miss fancy pants, Leading lady, Where's my chauffeur?, Butler please.

Deze lakjes van Essie heb ik vandaag nog gekocht! Ik las ineens overal dat ze te koop waren bij de Big Bazar en kon het dus niet laten om een kijkje te gaan nemen, aangezien er een Big Bazar was in het dorpje waar ik was en ook nog eens vroeg klaar was met stage.. Deze lakjes heb ik gekocht voor in totaal 10 euro. Er ging een actie van 2 lakjes voor 5 euro!! Heel erg leuk, want wanneer deze lakjes 10 euro zijn zal ik ze echt niet kopen. Ik vind de uitstraling van de lakjes erg mooi en netjes en hoor er veel goeds over, daarom is het leuk dat ik ze nu kan proberen voor een budget prijs!


v.l.n.r: 163 Hey, nude!, 18 Fly firefly fly, 10 Glorios aquarius, 17 Only purple matters, 2x studionails basecoat

Een aantal Essence lakjes maakten mij wel nieuwsgierig. De paarse glitter topcoat, de glow in the dark topcoat en de blauwe topcoat. Ik zag dat de glitterlakjes zo ontzettend goed dekken en dat vind ik echt heel erg mooi! Glow in the dark had ik niet echt nodig, want ik heb al een aantal in kleur., maar het is altijd leuk voor eventuele kinderfeestjes of met carnaval ofzo :). De andere twee sand lakken heb ik al en aangezien het nagelfestival aan de gang was heb ik deze ook maar meegenomen zodat ik ze compleet heb hihi. Mijn basecoat wat bijna op en dus heb ik meteen twee nieuwe gekocht zodat ik weer even vooruit kan! 


v.l.n.r: Milano Green, nail art stickers

Ik had de bus gemist en dus liep ik even door naar de Action. Meestal hebben ze hier geen losse nagellak meer liggen helaas, maar zo af en toe vind ik er een tussen de rommeltjes. Deze lak leek me wel wat voor de herfst en voor dag geld kun je 'm niet laten liggen. Deze stickertjes zag ik liggen en ik vond de middelste bloemetjes zo leuk! Ook snel meegenomen dus. 

Helaas kan ik niet van alles de prijzen erbij zetten, omdat de bonnetjes weg zijn.. Mocht ik de prijzen weer weten dan zet ik ze er zeker bij! Ik denk dat ik totaal iets van 15 tot 20 euro kwijt was! Binnenkort kunnen jullie veel swatches verwachten!

Hebben jullie al veel geshopt bij het nagelfestival? En al langs geweest bij de Big Bazar voor de prachtige Essie lakken? 

1 opmerking:

  1. Oh wauw, wat een leuke dingen heb je gekocht! :D En zo veel, hihi!

    Liefs,
    Marlies (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

    BeantwoordenVerwijderen