vrijdag 6 september 2013

Golden Combi #1


Vandaag heb ik een nieuw soort artikel voor jullie! Dit artikel komt vaker terug. In dit artikel laat ik combinaties zien van bijvoorbeeld een glittertopcoat en een crémelakje. Erg leuk om te zien hoe je een mooi effect kunt creëren met enkel 2 lakjes.




Voor dit duo heb ik de lakjes Nail art twins 07 blair en NYC 320 Blue Sky gecombineerd. Dit kwam puur toevallig, omdat ik niet wist wat ik wilde gaan maken. Ik wilde eigenlijk een nail art maken, maar had geen inspiratie. Daarom ging ik maar wat doen met een glittertopcoat en daar kwam echt een leuke combi uit!

Deze combinatie heb ik met veel plezier een hele lange tijd gedragen! En dat zou ik zo weer doen hihi :) Lekker een fris kleurtje dat blauw en dan een a twee laagjes glittertopcoat!

 
Wat vindt jij van deze golden combi? Geslaagd of niet?

1 opmerking: