maandag 17 juni 2013

Versatille blogger award

  Gisteren (15-6-2013) zag ik op twitter dat ik genomineerd was voor deze blogger award. Ik ben wel eens eerder genomineerd voor een award, maar hier heb ik toen niet zo veel mee gedaan. Nu ga ik hier wel een artikel over maken! Kijk je mee?Als je bent genomineerd, heb je al bekroond met de Versatile Blogger award:- Bedank de persoon die je deze award gaf. Dat is gemeenschappelijke hoffelijkheid.
- Vervolgens selecteert 15 blogs / bloggers die je onlangs hebt ontdekt of regelmatig volgt.
Nomineer die 15 bloggers voor de Versatile Blogger Award.
- Tot slot, vertel je de persoon die jou heeft genomineerd 7 dingen over jezelf.
 
7 Dingen over mijzelf:
1. Ik geef graag dansles
2. Ik hou van mijn lieve hondje Bo
3. Ik ben gek op nagels lakken, nail arts maken en rommelen met mijn nagellak/nailart stash
4. Ik houd van vegetarische loempiatjes
5. Ik hoop ooit een prachtig mooi en bekend blog te hebben
6. Ik hoop ooit een eigen bedrijfje te kunnen starten voor kinderfeestjes of als nagelstyliste
7. Als ik alles zou doen in een bedrijf wat ik leuk zou vinden zou je er kunnen lunchen, high tea'en, workshops nail art en bakken volgen, je nagels laten doen en creatieve opgepimpte spullen kopen hihi.
 
 
Wauw dit was nog best moeilijk, ik volg erg veel blogs, maar wie zet je er dan net weer in? En vergeet ik niet iemand? Ik weet dat een aantal blogs uit dit rijtje al eens eerder zijn genomineerd, maar ik wilde jullie toch in dit rijtje hebben staan. De genomineerde blogs lees ik regelmatig op bloglovin!
 
Bij deze wil ik Daphne van http://www.dailynailsart.blogspot.nl/ bedanken voor het nomineren voor deze award; Bedankt! :)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten