dinsdag 4 juni 2013

Dailynailsart VS Justnailpolishes #1

Dailynailsart VS Justnailpolishes

Jaja, hier is die dan een nieuwe rubriek samen met een medeblogster! Elke maand verschijnen hier 2 nail arts in een bepaald thema. Dit kan zijn met een thema, een thema en een hoofdkleur of alleen een hoofdkleur. Wij Daphne en ik vinden het leuk om te kijken hoe verschillend je iets kan maken van een bepaald thema en wij waren dus ook erg benieuwd naar de nail art van elkaar.







Dit keer is het thema 'Lente' met als hoofdkleur groen. Bij lente denk ik aan zon, mooie bloemetjes, vrolijkheid en vakantiegevoel. Dit is nu allemaal nog erg minimaal helaas. Maar hey, als de zon niet naar ons komt maken we toch een zonnige vrolijke nail art op onze nagels?! Dus ben je benieuwd naar mijn nail art? Lees en kijk dan snel verder.

Eerst een stukje over de nail art van Dailynailarts!

Als ik aan lente denk, denk ik aan bloemen vrolijke kleuren en de zon! (Al is die een beetje ver te zoeken de laatste weken)
Door deze gedachte kwam ik dus ook uit op deze nailart.
Misschien zie je het al... de hoofd kleur was groen.




En wat vinden jullie? Ik vind het erg leuk geworden, lekker fris en het groen is goed aanwezig! :) Pastel groen is erg 'in' op het moment en ik hou ook erg van deze kleur. Ook vind ik het erg leuk dat het verschillende bloemen zijn. Ik ben nu alweer benieuwd naar de volgende Dailynailsart VS Justnailpolishes. Leuk gemaakt Daphne! En ben je benieuwd naar het artikel van Dailynailsart? Klik dan even op deze link :) http://www.dailynailsart.blogspot.nl/


En nu dan mijn nail art. Het lijkt wel iets op elkaar, maar ziet er toch weer heel anders uit! Dat is zo leuk aan deze rubriek. Tadaaa:




Dit was een van de eerste keren dat ik zo'n soort bloem probeerde. Ik ben niet heel handig met stripers, maar probeer dit steeds vaker uit. Ook ben ik de laatste tijd aan het oefenen met kwasten. Helaas was mijn duimnagel een beetje uitgelopen door de topcoat en is niet alle nagellak netjes weggepoetst en een nieuwe foto was geen optie, doordat er ineens op een of andere rare wijze er een witte streep op m'n ringvingernagel. Jammer jammer. Met het resultaat ben ik erg blij! Lekker vrolijk voor de lente.


Waar denken jullie aan bij de lente? 

1 opmerking: