zondag 26 mei 2013

Nail art

Nail art: Colour spring


Vandaag laat ik jullie een nail art zien die ik een tijdje geleden gemaakt heb. Het was voor het eerst dat ik met losse kwasten heb gewerkt aan een nail art. Wil je zien hoe de nail art is geworden? Lees dan snel mee.


Deze nail art heb ik gemaakt in de meivakantie, ik had genoeg tijd om wat moois te maken. En ik vind dat dat aardig gelukt is :)

Colour Spring


Tadaaa, dit is 'm dan! Ik ben erg tevreden over het resultaat. Vooral met mijn ringvinger ben ik erg tevreden, hier heb ik dan ook echt mijn tijd in gestoken. Ik wilde mijn andere nagels ook nog zo maken, maar daar had ik geen zin meer in. Ik had rugpijn van het zitten in dezelfde houding haha.

De andere nagels heb ik dus opgelost met een soort schuine french manicure. Ook lekker fel met de kleuren uit het design van de ringvinger. Zo matcht het toch mooi! Misschien maak ik deze nail art nog eens, maar dan met alle nagels gedetailleerd.

Ik vind deze nail art geslaagd. Jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten