zondag 26 mei 2013

Blog update

Blog update


Een lange tijd is er hier op mijn blog geen artikel geweest, wat erg jammer is. Zo af en toe plaats ik wel een artikeltje, maar het is niet dagelijks of wekelijks. In de zomervakantie ga ik mijn blog een nieuwe start geven!



Ik vind bloggen erg leuk, net zoals het delen van mijn nail art creaties. Daarom ga ik het weer oppakken. Ik ga blogspot uitzoeken hoe alles zit en hoe ik het helemaal kan maken zoals ik het leuk vind. Nu weet ik nog niet hoe alles precies werkt en dat is wel lastig.

Ook zit ik er aan te denken om het uiterlijk van mijn blog te gaan veranderen. Hoe dat weet ik nog niet precies. Naturel dat vind ik wel erg mooi, gewoon lekker simpel.

Nu ben ik leuke thema's aan het bedenken die maandelijks of wekelijks op mijn blog zullen verschijnen. Heb jij nog leuke ideeën? Laat het me weten. Ook zoek ik iemand die graag met mij 1x in de maand een nail art wil maken met een bepaald thema.

Dus voel jij je geroepen om met mij samen bijvoorbeeld eens in de maand een nailduo te doen? Reageer dan onder deze blogpost.

Lieve groetjes,




1 opmerking:

  1. Hallo!.
    Ik heb zelf ook en blog en ben ook nog opzoek naar een bepaald maandelijks iets voor me blog.
    :-)

    www.dailynailsart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen