zaterdag 4 mei 2013

Nail art - stempelen

Vaak lees ik dat bij sommige mensen het stempelen niet lukt, meestal krijg je dan te horen 'heb je het blauwe velletje eraf gehaald' of 'misschien druk je te hard of zacht'.





Zelf lukte het stempelen bij mij ook niet, ik had m'n eerste setje gekocht van het merk herome. Ik had al meteen spijt van mijn aankoop.

Tot ik hoorde over het vijlen van het kussentje. Ik heb het toen door iemand anders laten vijlen, waarbij de kennis het ook had laten doen. En het werkt!!

Nu ik meerdere stempels heb vijl ik ze zelf. Je vijlt een beetje over het kussentje tot je denkt dat het goed is. Dan probeer je het stempelen, wanneer het niet genoeg is vijl je nog wat bij.

Ik hoop dat ik met dit artikel veel meiden heb kunnen helpen!

Heb jij al eens van dit trucje gehoord? En heeft het bij jou gewerkt?

1 opmerking: