vrijdag 22 maart 2013

Striping tape

Iedereen in de nail art wereld heeft er vast al wel eens van gehoord of heeft het zelf: Striping tape. Een voor sommige simpele manier om een heel aparte en diverse nail art te maken. Ik zelf heb ook 4 rolletjes.
 
Zelf heb ik de kleuren: Roze glans, paars glans, zilver glans en zilver multiglitter. Ik had een zilveren besteld maar helaas kreeg ik de multiglitter terwijl ik toch echt graag de zilvere had voor nail art, omdat je met zilver veel kunt, meer als met glitter. Nu ik al een aantal keren heb geprobeerd een nail art te maken met striping tape ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat ik er echt niet mee om kan gaan.. Heel erg jammer, want je kunt er echt leuke dingen mee maken. Altijd als ik het probeer zit alles, maar dan ook echt alles onder met de tape. Ook lukt het mij niet om die tape goed op te plakken en daarna op lengte te knippen. Zo is het al een keer gebeurt dat ik met een mesje het probeerde en in mn vinger sneed, geen aanrader dus hihi. Ik blijf oefenen en hoop op een wonder!
 
 
Enkele nail arts gemaakt met striping tape
 
 

 
 
Hebben jullie zelf ook striping tape? En lukt het met nail art maken?

3 opmerkingen:

  1. Striping tape werkt zo makkelijk, maar die van mij zijn opeens weg. Ik zal dus snel weer even wat nieuwe moeten bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Striping tape opzich werkt wel oke, wanneer je het erna er weer afhaalt, maar het meten en terugplakken en knippen werkt bij mij niet :( dan gaan ze weer roslaken etc.

      Verwijderen
  2. Heej,
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster award! Deze award is speciaal voor blogs met onder de 200 volgers. De bedoeling is: Dat jij 11 feitjes over jezelf verteld, mijn 11 vragen beantwoord(mijn vragen staan op mijn blog, in de post van de Liebster award), 11 andere blogs nomineert, en voor die 11 blogs óók weer 11 vragen verzint, het is niet zo moeilijk als dat het lijkt! Het is de bedoeling dat je mijn blog+voornaam ook in je artikel vermeld. Laat je het even weten als je je artikel hebt geschreven?
    xxRoos
    Ps:Dit is mijn post van de Liebster award:
    http://enjoymyfunnylife.blogspot.nl/2013/04/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen