dinsdag 12 maart 2013

Top 10 - #1



TOP 10 FAVORIETE LENTE LAKJES;

Top 10 een nieuw soort artikel op mijn blog. Elke top 10 bevat 10 goede of juist minder goede, vaak gebruikte of minder vaak gebruikte producten aan.



Deze keer de Top 10 van mijn favoriete lente lakjes van mij op dit moment! Pastel tinten komen veel voor bij deze 10 lakjes. Zie hieronder mijn Top 10. De swatches heb ik er niet bij staan, maar
is hier veel vraag naar dan plaats ik ze wanneer ik ze van allemaal heb.


 
V.L.N.R: Catrice 820 Pimp My Shrimp - Catrice 875 It's All I Can Blue - Catrice 865 Yellow Sub-Mandarin - Catrice 240 Sold Oud For Ever - Catrice 130 Lucky In Lilac - Yes Love Color Y19 - Saffron London Colour 56 - Max Deep Sea - Essence Fruity Peach Beauty - Essence 42
Dress For A Moment.
 
 
Catrice 820 Pimp My Shrimp:
Dit is een mooie oranje/roze cremelak.
 
Catrice 875 It's All I Can Blue:
Dit is een mooie blauwe cremelak.
 
Catrice 865 Yellow Sub-Mandarin:
Dit is een mooie mosterd gele cremelak.
 
 Catrice 240 Sold Oud For Ever:
Een hele mooie mosgroene cremelak.
 
Catrice 130 Lucky In Lilac:
Een mooie lila pastelkleurige cremelak. 
 
 
 
 
Yes Love Color Y19:
Een mooie donkere lila kleurige cremelak.
 
 Saffron London Colour 56:
Een mooie lichtgroene cremelak. 
 
Max Deep Sea:
Een hele mooie frisse mintkleurige cremelak.
 
Essence Fruity Peach Beauty:
Een mooie oranje pastelkleurige cremelak.
 
 Essence 42 Dress For A Moment:
Een mooie heel licht paarse pastelkleurige cremelak.
 
 
Wat vinden jullie van deze lakjes? Willen jullie swatches laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten