dinsdag 5 maart 2013

Eerste post een feit

Na lang, lang, lang, heel lang twijfelen of ik nou wel of niet een blog zou beginnen ben ik er nu toch maar eens een gaan maken!
Ik ben een echte nail art/nagellak verslaafde en praat dus vaak over deze onderwerpen. Niet zo gek dat niet iedereen daar even geïnteresseerd in is en er dus graag naar luisterd. Toch vind hou ik ervan om er mee bezig te zijn en er over te vertellen. Hieruit is dus dit idee ontstaan!

Niet alleen ben ik van plan om te posten over nail art en nagellak, ook ben ik van plan af en toe iets anders te posten. Denk aan een DIY.

Het zal vast nog even wennen zijn om hier te bloggen en ook mijn manier van schrijven moet ik nog even uitvinden ;) Met veel hulp van http://nailartaddictions.wordpress.com/ ben ik dan toch zover gekomen!

Mijn eerste post is nog niet zo
 lang, maar het zal vast allemaal wel goedkomen!

PS. Volg je mij?

1 opmerking: