zaterdag 9 maart 2013

Review nailpatches Action

Zoals ik gister al zei ging ik die middag de patches proberen. En hier was ik dan ook zeer tevreden over. Ondanks dat het allerkleinste stickertje op mijn ringvinger paste ( en ik dus veel zou moeten knippen wil ik de rest van mijn nagels doen ) vind ik het echt leuk staan. Ik heb alleen mijn ringvingers gedaan, zo zou het niet te opvallend worden en zou ik het nog vaker kunnen gebruiken. Ik heb mijn nagels eerst 2 laagjes gelakt met het lakje '42 Dress for a moment' van essence.




Het aanbrengen ging echt supermakkelijk, wanneer je het stickertje bij je nagelriem op de goede plek hebt zitten druk je het een beetje aan en het zit. Het overtollige kun je er simpel afknippen en dan afveilen. Wel denk ik dat wanneer je een te brede sticker hebt, je het beste even wat van de zijkantjes kunt afknippen.


Na 1 dag zijn er een paar 'glittertjes' af en is de sticker aan een kant een beetje afgezakt. Ook is de sticker aan de randjes een beetje viezig is geworden. Ik vind het jammer dat het zo snel slijt, maar ik moet er wel bijzeggen dat ik geen topcoat heb gebruikt hihi. Ik dacht namelijk dat het misschien niet zo goed zou uitpakken en dat het zo ook wel bleef zitten. Nu dus even nog een keer testen met
topcoat.

Dit is het resultaat diezelfde dag;


Alsnog ben ik wel echt tevreden met de stickers voor dat prijsje! Ze werken goed en ze zien er leuk uit. En ook zeker niet onbelangrijk; ze zijn heel handig aan te brengen! En ik zou iedereen die van nail art houd dit pakketje aanraden. Niet zou ik het een vervanging van nagellak noemen, maar meer een vorm van nail art! Zie het maar zoals Caviar nails, Velvet nails, etc etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten