vrijdag 8 maart 2013

Nailpatches Action

Laatst liep ik weer eens voor de zoveelste keer de Action in. Meteen liep ik natuurlijk naar het nail art schap en vond daar onwijs veel nieuwe nagelstickers. Niet gewoon nagelstickers, maar ook wel nailpatches genoemd.



Zelf heb ik ze nog nooit geprobeerd, omdat ik 1,50 of zelfs meer voor een zo´n pakketje best prijzig vond, aangezien je het maar een keer op kan. Bij de Action kost een pakje met 14 patches 0,69 cent geloof ik. Dit vond ik dus wel het moment om ze uit te proberen, aangezien ik ze er altijd toch wel leuk uit vond zien. Ik heb maar meteen alle kleurtjes en printjes ingeslagen die er waren. Ik heb nog niet alle soorten, want op andere blogs zag ik weer andere printjes.

 
 
De kleurtjes zijn echt superleuk voor de zomer. Er zit wat glitter op de meesten en bij sommigen lijken het steentjes. Ik persoonlijk vind de gele, roze en turqoise echt super voor in de zomer en de anderen kun je eigenlijk altijd dragen!
 
 

Permalink voor ingesloten afbeelding
 
Zo zien de stickertjes eruit als je ze uit de verpakking haalt. Ze zijn mooi dun. Persoonlijk vind ik de stickers wel heel erg breed, aangezien mijn nagels zelf supersmal zijn. Dit is wel een beetje jammer, want zo moet ik er veel van wegknippen. Al kan ik dat wat ik wegknip nog vast wel in een nail art gebruiken.
 
 
Vanmiddag ga ik deze stickertjes waarschijnlijk uitproberen en ik ben er echt benieuwd naar. Nog even kijken welke ondergrond ik zou doen. Ik hoop dat het lukt en dat het geen prutswerk word haha. Achja voor alles een eerste keer en dus ook voor deze nailpatches! :)
 
 
Heb jij deze 'nailpatches' van de Action ook al geprobeert? 

2 opmerkingen:

  1. Ja zeker! Ik heb ze getest! Heb jij mijn test al gezien? Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heb jou post ook gezien, en heb ze vanmiddag uitgetest. Vind ze goed werken voor dat geld. Al kan ik niet vergelijken met andere merken maarja ik ben tevreden haha!

      Verwijderen