woensdag 30 oktober 2013

Tip: Leuke DIY site

 
Vandaag een artikel online over een hele leuke website vol met DIY ideeën. Helaas staat niet bij heel veel diy werkjes een how to bij, maar deze site is zeker een blik waard!
Deze site kwam ik tegen op mijn stage, hier haalden ze veel ideeën vandaan.  Er staan echt ontzettend veel mooie en leuke ideeën op. Je kunt er een account aanmaken zodat je plaatjes kunt opslaan in een mapje. Er zijn mapjes met namen als: Interieur ideeën, inspirerende gerechten en leuk om zelf te maken.

Toen ik op deze site kwam heb ik meteen een mapje gemaakt en ik heb meteen een heleboel in mijn mapje gegooid haha, als ik dat allemaal nog moet gaan maken heb ik het echt druk! Maar wauw wat een gave ideeën.

Er staan creaties voor de herfst, winter, kerst, maar ook gewoon met eten. Echt van alles dus! Hieronder een aantal voorbeelden van wat er te vinden is:


Boom van acryl verf en heel veel knopen
 
 
Kerstboom van oud hout, gemaakt door Freddy, ik heb hem voorzien van accessoires
 
 
 Handig voor bij de wasmachine.
 
Neem vooral een kijkje op deze site: www.welke.nl en kijk wat voor moois er allemaal staat!
 

Heb jij al eens van deze site gehoord?
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten