maandag 4 november 2013

Dailynailsart VS Justnailpolishes #6

 
Vandaag is het weer de 4e van de maand en dat betekend weer een Dailynailsart VS Justnailpolishes. De keus was weer aan mij en ik kon weer eens niet kiezen haha. Na een aantal opties dan toch een thema gekozen, omdat het al half oktober was hihi.
Ik had zitten denken aan het pink ribbon thema, maar dit zou voorbij zijn wanneer dat dit artikel uit zou komen.. Ook Halloween is dan al geweest. Uiteindelijk heb ik voor Herfst gekozen, best een saai thema en voor de hand liggend. Je kunt er wel heel erg veel kanten mee op!

                                                       Dit is de creatie van Dailynailsart.
 
Halloween nagels? Nee dan is het al voorbij,  Pink Ribbon nagels, nee dan is het al voorbij.
Ja dit was het gesprek tussen mij en Kim voor het thema van deze maand.
Uiteindelijk koos Kim ervoor om herfst als thema te nemen.

Wat moest ik ervan maken. Ik was totaal inspiratie loos. Dus ik besloot gewoon wat lakken bij elkaar te pakken en ging aan de slag.
Het oranje moeten bladeren voorstellen, maar zoals je ziet is het nogal mislukt.
Het ging mij vooral om de kleren combo. Dat is wel echt herfst vind ik.
 
Daphne ik vind deze nail art leuk, lekkere herfstkleuren in de vorm van bladeren. Wat is er meer herfst dan vallende bladeren? Neem ook een kijkje op het blog van Daphne.
 
                                                              Hier is dan mijn creatie
 
Ik bedacht me ineens dat ik nog van die leuke gouden flakies had liggen en die zijn erg leuk om in een nail art te verwerken. Eigenlijk had ik eerst een ander idee in gedachten, ook met vallende bladeren, maar dan met een kleuroverloop met kleuren van de herfst gesponsd. Toen zag ik deze prachtige lakjes staan en bedacht ik dat ik deze heel goed kon gebruiken. Uiteindelijk is dit het resultaat haha. Helaas willen alle glitters niet mooi op de foto en werkt het licht met deze herfstdagen ook niet mee. Maar ik ben tevreden!!
 
Heb jij jou nagels al herfst-proof gemaakt?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten