dinsdag 5 november 2013

Liebster award

Vandaag een artikel over de Liebster award. Ik ben namelijk een hele tijd terug genomineerd door Mervet van BeautyAndMe. Erg leuk en dit keer ga ik dit artikel ook uitwerken! Ik ben al eens eerder genomineerd, maar hier heb ik toen niks mee gedaan. Nu ga ik dat zeker doen, omdat ik het toch wel heel erg leuk vind! :)
Wat is een Liebster award nu eigenlijk?
 
Liebster Award is een award voor opkomende bloggers die minder van 200 volgers hebben op iets van sociale media.( Meestal worden Bloglovin en Twitter als basis beschouwd en word er het meest naar dat gekeken.) Het is de bedoeling om door deze award wat meer bekendheid te boeken voor je blog en zo ook andere opkomende bloggers even in de spotlights te zetten zodat iedereen een goede kans krijgt.
Er zijn een aantal regels waar je je aan moet houden. Hier komen ze even onder elkaar te staan:
- Beantwoord de vragen van degene die je heeft genomineerd.
- Noem diegene die je heeft genomineerd in je artikel. (Een link erbij zou netjes zijn)
- Nomineer zelf 11 bloggers met minder dan 200 volgers. ( Ik ga uit van twitter en bloglovin )
- Verzin 11 vragen voor diegenen die je hebt genomineerd.
- Als extra kun je 11 facts over jezelf vertellen.

 
Dit zijn de vragen die ik van Mervet heb gekregen:
 
1. Wat is je favoriete beautyproducten en waarom?
2.Iets waar je altijd een back-up van hebt is?
3. Wat is je favoriete film?
4. Als je voor een dag de blog van iemand anders zou mogen runnen, welke blog zou het dan zijn?
5. Iets wat je zeker in je leven nog wil doen is?
6. Je favoriete lipverzorgingsproduct is?
7. Welk product dat niet meer word gemaakt zou je hoe dan ook nog een keer willen hebben?
8. Als je mocht kiezen tussen beauty of fashion wat zou je dan kiezen?
9. Wat is je favoriete shopstad waar je ook echt bent geweest?
10. Van welk merk heb je de meeste producten en waarom juist die spullen van dat merk?
11. Welk doel wil je ooit bereiken met je blog?
 
Mijn antwoorden:
 
1. Nagellak! Zonder twijfel haha, hoe kan het ook anders? Mijn blog gaat over nagellak en nail art en dat is niet voor niets. :) Ik vind het leuk om hele creaties te fabriceren op mijn nagels en er is zo veel mogelijk mee!
 
2. Uhm.. Ik denk toch wel foundation of mascara. Deze koop ik vaak al voordat de andere op is, zodat ik er nog eentje heb liggen.
 
3. Echt een favoriete film heb ik niet. Ik hou echt van meidenfilms. Twilight, Letters to juliet etc. vind ik echt leuk om te kijken!
 
4. Dan zit ik te denken aan het blog van Beautynailsfun of Nailsbylaura. Prachtige nail arts uit de losse hand of met de stempel. Acryl nagels maken! Ik vind het prachtig om te zien.
 
5. Mij lijkt het echt heel erg gaaf om een eigen nagelsalon te hebben. Ik weet niet of het gaat gebeuren, want het kan ook zijn dat ik het misschien wel helemaal niks vind. Dat gaan we dus nog zien haha!
 
6. Ik gebruik niet vaan lipstick. Het effect vind ik erg leuk, maar ik weet nooit welke kleur ik kiezen moet als ik voor al die keuzes sta.. Ook koop ik dan goedkope merken, waardoor ze nog geen half uur blijven zitten :(. Daarom kies ik gewoon voor een fijne lippenbalsem.
7. Dit is een goede vraag zeg.. Pfoeh hier kan ik echt niet zo iets op bedenken... Wel vind ik de kleuren van de twins van Essence erg mooi voordat ze vernieuwd waren. De grotere nagellak potjes dus! Met dit kleurtje ben ik dan ook extra zuinig!
 
8. Beauty! Fashion vind ik ook erg leuk, maar ik laat me nooit helemaal gaan met kleren kopen. Eigenlijk wel heel erg jammer. Onder beauty hoort ook nagellak, wanneer ik niet meer zou mogen lakken zou ik dat echt heel erg jammer vinden.. vandaar deze keuze. Ook ga ik niet zonder make-up de deur uit. Nu moet je niet denken aan een hele uitgebreide smink partij haha, maar gewoon wat foundation, mascara, blush en oogpotlood. :)
 
9. Echt een favoriete stad heb ik niet. Ik ben wel eens in Eindhoven geweest, maar dat kan ik me niet meer herinneren.. Den Bosch vind ik niet zo fijn qua indeling van de straten. Mijn keuze valt denk ik op Nijmegen. Arnhem vind ik ook wel fijn winkelen, maar dat is weer wat verder weg haha.
 
10. Essence springt er vol bovenuit! Mijn make-up producten komen van Essence, maar ook een groot deel van mijn nagellak stash. Waarom? De prijs! Lekker budget. Ik vind het voor nagellak niet zo'n ramp wanneer de lak niet een hele week perfect blijft zitten, omdat ik toch vaak lak en er van alles op maak. De make-up producten moeten natuurlijk wel fijn zijn, anders zou ik voor een ander budgetmerk gaan.
 
11. Mij lijkt het echt heel erg tof om een mooi aantal bezoekers te krijgen per dag of week. Dat ik andere mensen kan inspireren en kan helpen met mijn blog!
 
Mijn genomineerden zijn: (gekeken naar Bloglovin en Twitter)
1. Miriam van Nailtalk
2. Natasja van Eyespaintedblack
3. Monique van Salonmoniq
4. Joyce van Beamingbeauty
5. Jeske en Wiep van Notonlynails
6. Daphne van Dailynailsart
7. Wendy van Misspinkynails
8. Mirjam van Lamoonnails
9. Linda van Linderelle
10. Annalies van Annaliesnails
11. Tessa van Nailsbytessa
 
Voor jullie heb ik een aantal vragen opgesteld:
1. Hoe kwam je bij het idee om te gaan bloggen?
2. Hoe omschrijf jij jezelf?
3. Wat is je favoriete beautymerk?
4. Welke social media zou je absoluut niet kunnen missen?
5. Wat zou je ooit nog eens willen doen?
6. Welk beroep zou je graag willen uitvoeren?
7. In welke winkel ben jij het meest te vinden?
8. Welke game speel je het liefst?
9. Zonder welke gadget kun jij niet?
10. Welk seizoen van het jaar zou jij het liefst altijd willen?
11. Welk doel wil je bereiken met je blog?
 
Zo dat was het dan! Wat een lang artikel. Misschien dat ik ooit nog de 11 facts doe in een ander artikel, maar niet meer hierbij. :) Veel succes met het invullen van de vragen!!
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je me hebt genomineerd! Ik zal eens kijken naar de vragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke om wat meer over je te leren. Essence is ook gewoon een topmerk. Hartelijk dank voor je nominatie, de vragen zijn ook erg leuk :) maar ik heb de Liebster Award al eens gedaan (vrij recentelijk). Dus ik zal hem niet herhalen.

    BeantwoordenVerwijderen