maandag 18 november 2013

Nagel Interview met.. #1

 
Laatst heb ik een artikel online gezet over Interview met... Hier kreeg ik erg leuke reacties op en vandaar dat hier dan ook het eerste artikel online is! Rosan neemt de aftrap. Dit artikel wil ik 2x in de maand laten terugkomen, maar dat is natuurlijk de vraag hoeveel nagellak fanaten er mee willen doen! :)
 
Heyy, ik ben Rosan, 14 jaar oud en ik houd van nagellak en wat daar mee te maken heeft. Ik heb sinds een paar maanden een eigen blog, http://budgetnaills.blogspot.nl/. Met mijn blog ben ik bijna elke dag wel bezig het is echt een deel van mijn leven. En ik vind het super om te doen. Verder volg ik de opleiding Havo en ik zit in de 3e. Ik vind het leuk om te zwemmen, dingen te doen met vriendinnen en weet ik veel nog meer dingen. :-) Ik ben linkshandig dus je zult op mijn blog vaak mijn rechterhand zien in foto's! Haha. Veel plezier met het lezen van mijn interview!

Hoe is je liefde voor nagellak/nail art ontstaan?
Toen ik in de 2e kwam kreeg ik een vriendin die heel veel nagellak heeft. Ik had toen nog niet zoveel maar ik denk dat ik vanaf dat moment zelf ook ben begonnen met nagellak sparen. Eerst was het heel simpel en af en toe een keer iets maken met saté prikkers maar nu heb ik verschillende dottingtools en veel nagellak. Wat overigens nog altijd meer wordt.


Uit hoeveel lakken bestaat je stash?
Mijn stash bestaat ongeveer uit 220 lakken. Er komt bijna elk weekend wel een lakje bij. Elke zaterdag even bij de Kruidvat kijken en dan neem ik vaak toch weer een lakje mee.


Welke vorm van nail art vind je het meest leuk en welke nail art materialen?
Ik vind stempelen erg leuk om te doen alleen heb ik niet veel image plates en als ik voor mijn blog iets ga maken met stempels is het lastig want als je het dan wil na maken moet je dezelfde plate kopen. Verder gebruik ik veel glitters en sponsjes voor gradiënt met of zonder glitter. Ik vind een gradiënt/ombre makkelijk te maken en dus handig voor doordeweeks als je niet veel tijd hebt.


Welke kleur komt het meest voor in je stash?
Ik denk blauw. Blauw is mijn lievelingskleur en meestal kies ik weer voor blauw. Ik probeer ook andere kleuren uit te kiezen maar het lukt nog niet echt. :-)


Welk merk vind je erg fijn en heb je het meest in je stash?
Ik heb het meest van Essence. Ik vind dit ook een fijn werk en lekker goedkoop! Verder heb ik veel Action stripers.


Hoe berg jij je nagellak op?
Het begon in een klein bakje. Dat werden al snel 2 iets grotere bakjes. Toen waren het 2 grote bakken waar alles in paste. Tot een paar maanden geleden zat alles in een grote mand en de tools in een bakje. Nu zit alles in een helmer kastje en daar past alles nog makkelijk in.


Hoe vaak lak jij je nagels in de week?
Och gut! Haha. In het weekend maak ik meestal nail arts en swatches voor de hele week voor mijn blog. Dan lak ik mijn nagels wel 7 keer ofzo. En doordeweeks als het even kan elke dag weer een ander kleurtje.


 
Van welke finish ben jij fan?
Uhm.. Gewoon glans met een shimmer erin, of glitter in de lak. Maar gewoon een glittertopcoat eroverheen vind ik eigenlijk ook mooi. Of gewoon lakken en dan wel of geen topcoat erover heen. Eigenlijk komt het er op neer dat ik alles wel mooi vind alleen draag ik niet zo vaak matte nagellak. Dat vind ik ook iets minder mooi.


Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Ik heb een lijstje met 3 blogs waar ik elke dag op kijk. Nailpolishheaven.nl, Nailsbylaura.nl en Nailartaddict.nl. Dan heb ik nog een lijstje met verschillende blogs die ik 3 keer per week ongeveer bekijk.


Wil je nog wat kwijt?
Ik zou het leuk vinden als je even op mijn blog kijkt,
http://budgetnaills.blogspot.nl/ en als je dan even een reactie achterlaat! Ook wou ik zeggen dat ik nagellak super leuk vind en ik ga er zeker nog lang mee verder! Ik hoop dat ik iedereen heb laten zien dat het heel leuk is en het niet duur hoeft te zijn! Koop een paar lakjes en met saté prikkers kom je een heel eind. Ga iets leuks maken!! Bedankt voor het lezen van mijn interview. Ik vond het super leuk om de vragen te beantwoorden en hier over na te denken! Groetjes Rosan, Budgetnaills 

Lijkt het jou leuk om ook eens mee te werken met dit artikel? Stuur een mailtje naar Justnailpolish@gmail.com of laat een reactie achter en ik stuur een mailtje met alle informatie. Alle foto's in het artikel komen van diegene af die in dit artikel staat. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten