woensdag 4 december 2013

Dailynailsar VS Justnailpolishes #7


Vandaag weer ons maandelijkse artikel hier op justnailpolishes! Dit keer is het thema Sinterklaas. Dit keer gekozen door Daphne. Neem ook een kijkje op haar blog. Kijken jullie mee naar de resultaten van deze maand?
Eerst gaan we kijken naar de nail art van Daphne.
Deze maand vonden we sinterklaas wel een goed thema. Aangezien het morgen alweer 5 december is.December vind ik een erg gezellige maand en kijk ook uit naar de kerst. Lekker eten met vrienden en familie. Maar goed op naar m'n nail art. Ik wilde geen standaard sinterklaas mijters maken dus koos voor een donkere nacht nail art.
Met als schaduw sinterklaas en z'n paard. En de zwarte piet die de pakjes door de schoorsteen laat gaan.

 
Deze nail art vind ik er erg leuk uit zien! Ik heb deze nail art ook al vaker voorbij zien komen op andere blogs dus deze valt bij meerdere nail art fanaten in de smaak!!
 
En dan nu mijn nail art :)
 
Helaas is de foto niet zo scherp, omdat ik iedere dag laat thuis ben en het hierdoor donker is.. :(
 
Een tijdje terug kwam Daphne met het idee sinterklaas! Dit thema zag ik al aankomen, want er was verder niet echt een feestdag ofzo. Ik had al helemaal bedacht wat het zou gaan worden! Ik wilde eigenlijk pietjes maken in allemaal gekke kleuren als groen en geel etc. Dit omdat er zoveel gedoe was dit jaar over pieten. Ik zag de humor er wel van in om dan alle pietjes een andere kleur te geven. Zoals je ziet is het anders gelopen en heb ik een pietje, sinterklaas en cadeau's gemaakt. Helaas zijn de stempels wat uitgelopen. Maar ik ben tevreden!!
 
Wat vinden jullie van deze sinterklaas nagels?
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten