zaterdag 16 augustus 2014

Update!

Ik wilde vandaag weer lekker gaan bloggen voor de 3 dagen dat ik een artikel plaats op mijn blog. Ik was op Justnailpolishes aan het rondneuzen en bedacht me ineens dat ik hier nooit heb laten weten dat ik ondertussen een nieuw blog ben gestart.. Wil je weten waarom lees dan even verder :)

Justnailpolishes is een naam wat duidelijk aangeeft dat het vooral gaat over nagellak en nail art. Natuurlijk kun je dan ook wel over andere dingen bloggen, maar ik vond het er gewoon niet bij passen. Ik vond de naam steeds minder leuk worden en het bloggen liep ook niet zoals ik het wilde.

Ik wilde het liefst iedere dag een artikel online hebben. Wanneer dit dan niet lukte baalde ik weer ontzettend. Ondertussen liep ik veel stage, had ik school en daarnaast geef ik nog dansles en heb ik bijbaantjes. Het was gewoon allemaal te veel van het goede.

Een hele tijd ben ik gestopt met bloggen en ik miste het toch wel. Toen heb ik bedacht om een nieuw blog te maken zodat ik met een schone lei kan beginnen! Een nieuwe naam zodat ik over alles kan bloggen wat ik maar wil en een nieuw uiterlijk. Om alles dan maar helemaal om te gooien heb ik een blog op wordpress gemaakt, omdat dit makkelijker over schijnt te zetten naar een echt eigen blog.

Nu plaats ik 3 keer in de week een artikel, wat goed te doen is. Als ik deze 3 artikelen per week steeds online zet hoef ik niet te balen dat het 'weer' niet gelukt is en blijft de motivatie ook beter! Wanneer ik meer tijd heb kan ik altijd nog meer artikelen online plaatsen.

Mijn nieuwe blog http://www.blossomslife.wordpress.com gaat over nagellak, nail art, recepten, diy projectjes en eigenlijk alles wat ik leuk vind! Dus mocht je dit blog leuk vinden dan denk ik dat je Blossomslife ook vast leuk zult vinden!

groetjes Kim/Blossomslife

Geen opmerkingen:

Een reactie posten