woensdag 6 november 2013

Swatch Essence 69 It's khaki time!


Vandaag weer een swatch uit de oude doos! Deze lak is niet nieuw, maar zet ik toch op mijn blog, omdat ik deze nagellak regelmatig gebruik in een nail art. Het lakje is nog van de oude Essence flesjes, dus helaas ook een kleiner flesje..
Deze lak is echt prachtig voor de herfst. Met een mooie glitter erover of een nail art is het helemaal af! Deze lak dekt in twee laagjes. Ik weet niet of deze lak nu nog in het assortiment zit. Ik hoop het in ieder geval wel!!

1 Laagje lak
 
2 Laagjes lak
 
Binnenkort komt er ook nog een artikel online waarbij deze lak in combinatie met een glitter topcoat echt een super leuk effect geeft!
 
Wat vind jij van deze lak?

1 opmerking:

  1. Leuk lakje, typisch een herfstkleur!
    Volgens mij heb ik dit oude lakje ook nog ergens liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen