vrijdag 4 oktober 2013

Dailynailsart VS Justnailpolishes #5


Zoals je al ziet is het thema van deze week Watermarble. Toen Daphne dit voorstelde dacht ik ojee wat gaat dit worden haha. Heb wel eens wat pogingen gewaagd, maar nooit lukte het echt.. Tot mijn verbazing ging het nu aardig goed! Ik heb 4 nagels gemarbled. Sommigen mooier gelukt dan de anderen! Hieronder een foto van de nail art versie van Daphne.


Watermarble, dat was het thema voor deze maand.
Ik heb besloten om de lakken van essence uit de LE Be Loud collectie te gebruiken.
Waarom? Ik vond deze kleuren zo goed bij elkaar passen.
De laatste tijd ben ik erg veel bezig met watermarble nailarts, vandaar ook dat ik koos voor dit thema.


Ik vind deze nail art erg mooi! Zag deze maand ook ontzettend veel marbles voorbij komen op Instagram dus Daphne was flink aan het oefenen hi hi. Ze waren allemaal even mooi! Het blijft een vak apart :P.

Hier nog een foto van mijn nail art van de rechtse hand en een foto van mijn linkse duim. Op deze foto's is de nail art wel al een paar dagen oud waardoor het er een beetje is afgesleten. Erg jammer. :( Ik ben elke dag wat laat thuis en aangezien het snel donker is kan ik dan geen mooie foto maken..
Balen.

 
Een bloem motief geprobeerd op mijn duim! I Like!
 

Best aardig gelukt al zeg ik het zelf! Heb jij al eens watermarble geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten