dinsdag 22 oktober 2013

Shoplog Essen


Vandaag heb ik wéér een shoplog. Dit keer van de DM in Essen. Ik had verwacht dat ik echt een hele grote buit mee zou gaan nemen vanuit Duitsland, maar dit valt heel erg mee haha.
De lost in glitter lakken vond ik ook heel erg mooi, maar toch was het de prijs die me wat tegenhield en het aantal gekochte lakken de laatste tijd haha. Daar waren ook een aantal glitterlakken bij aanwezig, dus ging ik me afvragen of het wel echt 'nodig' was.

Een van de mooie Sand lakken hadden ze net nu niet, erg jammer.. Wel heb ik deze 2 mooie lakjes meegenomen die ik binnenkort in een swatch hier voorbij laat komen :). De bovenste 2 lakken heb ik al getest en óh wat zijn ze mooi! De tuerkoise kleur had ik vast al wel in mijn stash, maar zo'n kleur gebruik ik vrij vaak en ik kon deze niet laten staan haha.

080 Lovely, 090 Opulent,
 
Deze Sand lakken geven een zand structuur aan je nagels, dit geeft een leuk effect en vind ik er leuker uitzien dan alleen een kleurtje zonder structuur of nail art. :) Deze lakjes zijn te koop in de DM in Duitsland en tegenwoordig ook bij Enchantra voor 1.95 euro per stuk.
 
P2 Colour victims 920 Up in the air!, P2 Colour victims 620 artful,
 
Deze lakken zijn qua kleuren niet heel erg bijzonder, maar ik wilde toch graag deze proberen. Ik heb twee vrolijk gekleurde lakken gekozen. Deze lakken zijn erg budget, ze kosten maar 1.55 euro per stuk. Van deze lakken komt deze week een swatch online!
 
Heb jij al lakken van P2?
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten