maandag 21 oktober 2013

Nieuw soort artikel: Interview met....


Laatst had ik een leuk idee om als artikel te doen die eens in de twee weken of eens in de maand terugkomt! Ik moet even kijken hoe dit uitpakt natuurlijk. Wil je mee lezen wat de bedoeling gaat zijn?

Ik wil medemensen uit nagellakland gaan interviewen met de vragen net als in een tag. Zo kunnen er vragen in staan wat je lievelingskleur nagellak is of wat je favoriete nail art gerei is. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden en denk dat het leuk is voor anderen om te lezen.

Niet alleen bloggers, maar ook addicts op twitter of instagram komen voorbij. Lijkt het jou erg leuk om deze tag/interview te doen dan kun je een berichtje achterlaten onder dit artikel of een tweetje sturen. :) Ook kan het zijn dat ik iemand vraag of diegene dat wil doen.

Lijkt het jou leuk om jou nagellak/nail art achtergrond te delen?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik zou het zelfs leuk vinden als het maandelijks terug komt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!! Ik zou mijn nagellak/ nail-art achtergrond wel willen delen. xx

    BeantwoordenVerwijderen