vrijdag 11 oktober 2013

Vraag aan jullie!


Hee lezers! Vandaag een vraag aan jullie over Ebay, waarmee jullie mij wel eens kunnen helpen. :) Ik wil namelijk wat bestellen via Ebay en dat heb ik nog nooit gedaan hihi. Maar ik bestel het via iemand anders die PayPal heeft dus wil ik het liefst bij een verkoper nail art spulletjes kunnen kopen zodat diegene er niet superveel werk aan heeft. Dus weet jij een goede verkoper met veel nail art spulletjes waarbij jij zelf of iemand die je kent ervaring mee heeft en verzend naar Nederland laat het me aub weten!

Laat hieronder in de reacties achter bij welke verkoper je al eens nail art spulletjes hebt besteld en wat je goed is bevallen!

2 opmerkingen:

  1. Wat wil je? Nagelwielen heb ik net besteld, die verkoper is kak... Zit na een maand nog te wachten.
    Had een fijne winkel, maar die stopte met nailartspullen... Nu bestel ik waterdecals en dottingtools bij Honeycatso supergoed en snel, 11 dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben echt op zoek naar nail art, denk aan penselen, steentjes etc. :)

      Verwijderen