woensdag 16 oktober 2013

Mini Shoplog Action

 
Vandaag weer een shoplog en schrik niet, maar deze week komt er nog een online!! Gister was ik naar de Action geweest en ik las dat er Saffron lakjes waren. Dus ik ging natuurlijk even snuffelen :) De bak zat erg vol dus ik kon niet alle setjes bekijken. Lees mee welke nummers/lakjes ik mee heb genomen en natuurlijk heb ik wel betaald haha.
De foto is van erg slechte kwaliteit, doordat het al donker was :(. Toch wilde ik graag deze shoplog online zetten! Ik heb 2 setjes van Saffron gekocht en nog een donker blauwe van Max.

De Groene lakjes van Saffron heten: Colour 5, Colour 56 en Colour 70. Een setje met 3 lakjes kost 1.80 euro. Dit setje kocht ik, omdat ik de groene glitters er zo leuk uit vond zien :) Ik vermoed dat ik het middelste lakje al eens heb gewonnen, maar ach!

Het setje met de herfstkleuren bestaat uit de lakken: Colour 23, Colour 22, Colour 24. Deze set heb ik gekocht, omdat het prachtige kleuren zijn voor de herfst en ik hier kun je denk ik mooie overlopen mee maken met een nail art! Ook dit setje kostte 1.80 euro.

Het laatste lakje is een lakje van Max. Deze donker blauwe lak heet Fresco Blue en heeft een hele mooie glans. Wat mooi is in de herfst denk ik! Dit lakje kostte 0.49 euro spotgoedkoop dus! En je kunt zeggen wat je wilt, maar deze lakjes zijn erg fijn :).

Binnenkort komen er swatches online van deze leuke aankopen. Donderdag ga ik Primarken en langs DM als het goed is en dus komt er dan zoiezo weer een mooie shoplog online!

Heb jij lakjes van Saffron of Max?
 

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb ook een aantal lakjes van Max.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat Action ook Saffron lakjes verkocht! Toch eens gaan kijken binnenkort ;)

    BeantwoordenVerwijderen